Jak złożyć zamówienie na vebi.pl?
Wyszukiwanie produktu
- Klient wchodzi na stronę główną sklepu vebi.pl.
- Wyszukuje interesujący go produkt, np. długopisy, koszulki, flagi, potykacze, kubki czy gadżety reklamowe.
Określenie ilości
- Klient wybiera interesujący go produkt i określa jego ilość w odpowiednim polu na stronie produktu.
- Klient wybiera interesujący go produkt i określa jego ilość w odpowiednim polu na stronie produktu.
Wybór znakowania
- Klient decyduje, czy chce zamówić produkt ze znakowaniem (np. z nadrukiem logo) czy bez znakowania.
- Jeśli wybiera produkt ze znakowaniem, musi wybrać specyfikację znakowania (np. grawer, nadruk) z dostępnych opcji na stronie danego produktu.
- Klient określa ilość produktów do znakowania.
Załączanie logo
- Klient załącza swoje logo jako plik PDF w dedykowanym miejscu na stronie produktu, aby logo mogło być osadzone na zamówionym gadżecie.
- Klient załącza swoje logo jako plik PDF w dedykowanym miejscu na stronie produktu, aby logo mogło być osadzone na zamówionym gadżecie.
Przejście do zamówienia
- Po dodaniu produktów do koszyka, Klient przechodzi do realizacji zamówienia.
- W koszyku Klient ma możliwość przeglądu wybranych produktów i ich ilości oraz wprowadzenia ewentualnych zmian.
Podanie danych korespondencyjnych
- Klient podaje swoje dane korespondencyjne, takie jak imię, nazwisko, adres, numer telefonu oraz adres e-mail, które są niezbędne do dostawy zamówienia.
- Klient podaje swoje dane korespondencyjne, takie jak imię, nazwisko, adres, numer telefonu oraz adres e-mail, które są niezbędne do dostawy zamówienia.
Wybór metody płatności
- Klient wybiera preferowaną metodę płatności spośród dostępnych opcji, takich jak BLIK, przelew elektroniczny czy płatność kartą za pośrednictwem dowolnej platformy bankowej.
- Klient wybiera preferowaną metodę płatności spośród dostępnych opcji, takich jak BLIK, przelew elektroniczny czy płatność kartą za pośrednictwem dowolnej platformy bankowej.
Potwierdzenie płatności
- Klient dokonuje płatności za zamówienie.
- Po zakończeniu płatności, Klient otrzymuje e-mail z potwierdzeniem zamówienia.
Kontakt z biurem vebi.pl
- W niektórych przypadkach zespół vebi.pl może skontaktować się z Klientem w celu doprecyzowania szczegółów zamówienia, aby zapewnić dokładność i bezpieczeństwo realizacji zamówienia.
- W niektórych przypadkach zespół vebi.pl może skontaktować się z Klientem w celu doprecyzowania szczegółów zamówienia, aby zapewnić dokładność i bezpieczeństwo realizacji zamówienia.
Realizacja zamówienia
- Po potwierdzeniu wszystkich szczegółów, zamówienie jest realizowane i przygotowywane do wysyłki.
- Klient otrzymuje powiadomienie o wysyłce zamówienia.
- Obsługa klientów
- Sklep vebi.pl obsługuje zarówno firmy, jak i klientów indywidualnych. Każdy Klient może liczyć na profesjonalną obsługę niezależnie od wielkości zamówienia.